lunes, 17 de agosto de 2009

The KKK took my baby away

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
The kkk took my baby away they took her away
Away from me the kkk took my baby away
They took her away away from me
Image and video hosting by TinyPic
Now I dont know where my baby can be they
Took her away from me they took her away from me
I dont know where my baby can be they took

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
PD. Well I miss the snow so much, this year I had amazing holidays in Neuquen, Cerro Bayo squi boutique is awesome and I wish to go again the next year. This Saturday was fantastic, I love meeting my friends- my best friends :)
-
PD. Extraño mucho la nieve, este año tuve unas hermosas vacaciones en Neuquen, Cerro Bayo squi boutique es buenisimo y deseo ir de nuevo el proximo año. Este sabado fue fantastico, amo juntarme con mis amigas, mis mejores amigas :)

6 comentarios:

Janeth♥ dijo...

:) que genial que hayas tenido unas buenas vacaciones, ojalá yo algún día yo pueda ir a un lugar donde nieve.
=) y hermosas fotos, como siempre.

robertita - dijo...

Yo quiero bariló ya ♥

Dan dijo...

Miranda, mi amor ♥

Anto dijo...

ah yo viviria allá. es hermoso el sur.

Maria Lola dijo...

jaja que coincidencia hoy escuché esa cancion mas de 5 veces.

Juls dijo...

u look good
xoxo

Archivo del blog